Äppelkaka och vaniljvisp

Chaaa.
Tillbringade kvällen med min kära kollega (vän) R. Ikväll, vi schäka äppelkaka (A). Blev dock lite suur när hon dissa Spice Girls och Justin Bieber.. Jag menar GÖR MAN SÅ?!?!?!?!? Haha xD. Men iaf. nu blir det väl å plugg lite finska ord (finskan är tidernas mest onödiga språk bara så alla vet) tänkte också tipsa om min vän R.'s blogg almondie.blogspot.com --->check it out!! :D Aja tyvärr ingen bild på henne elr vår kära äppelkaka. ;))
Ciao


niko

Joo, man dissar Bävern o Rymnd flickona :''DDD Och finska e inte världens onödigaste språk, du bor i Finland, u will need it, d44.

Kan du gissa vem de ä? :'DDD

2010-09-12 @ 20:36:49
Svar -> Niko Zumba Boi

NEJ DET GÖR MAN INTE. :O Juu, HANNA jag vet att de e duu. :D

2010-09-12 @ 21:21:39
Almondie

Of course man gör!!

2010-09-13 @ 14:51:16
URL: http://almondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback