Pump It Up II

Som jag nämnde igår, så fick jag starta min måndag på bästavis idag. I läroplanen för gymnasiets gymnastik, årskurs två, lär det stå att i undervisningen ska det ingå någon form av muskelträning, då fick jag äran att instruera PUMP
Jag var lite smått orolig över hur det hela skulle gå, iom. min förkylning och så vidare, men det hela förlöpte riktigt fint, och att döma av ansiktsutrycket på eleverna så var det inte alltför lätt heller. ;) Jag har någon gång tidigare dragit Pump, kände dock nu att till denna gång var det dags för nytt program, så Pump It Up II kom till, och innehöll stora förbättringar från tidigare programmet.
Än så länge är jag inte certifierad Pump-instruktör, det vore dock eventuellt dags för mig att börja gå någon sådan instruktörsutbildning... ;) 
Resten av dagen spenderas, förutom med skola, på jobbet, så välkomna in till SCN och träna lite, vi har ett fint utbud på bl.a. gruppträningspass, så kom gärna in och ta en titt. :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback