Provveckan tar över

Så var den här igen; provveckan. Den inleddes idag, för mig var det essäskrivning i modersmål på schemat, gick väl sisådär. Värre är det med matteprovet som väntar imorgon. Kurs fyra i kortmatematik heter så fint "matematisk analys" och lär vara en av de svåraste matematikkurserna. Då anser väl kanske vilken vettig mäniska som helst att jag borde ha ägnat hela denna fina onsdag till att försöka lära mig det jag inte kan, men se där slog min fantastiska (helt fullkomligt värdelösa) tidsplanering till igen. Istället för att räkna matte, har jag ägnat, iprincip, hela dagen åt att skriva religionsföredrag, som skulle ha varit klart för nån dag sen... Att jag dessutom hade dansträning med min egen dansgrupp var också en liten miss i schemat. 
Någongång ska jag väl lära mig att planera bättre, har jag sagt de senaste åren. Nåja, vi kör på tidig uppstigning imorgon, och eventuellt en kort promenad för att få igång hjärnan, för att läsa in det jag är mest osäker på.
 
Kvällens dansträning då, nog har jag duktiga dansare, för tillfället kör vi lite grunder i Vogue, spännande, samt utmanande, på bästavis med andra ord. :) Har tyvärr dåligt med bildmaterial från kvällens träning, så det blir en bild på mig och "Meeni" från förra veckans träning. :D
 
Min kära katt Shakira gjorde mig sällskap under kvällens pluggande, eller ja, hon gick mest tvärsöver datorn
och krävde uppmärksamhet... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback