Fredagen till ära

Så var fredagen äntligen här. Har inga storslagna planer för helgen, ska mest bara ta det lugnt, och träna, eventuellt upp på hästryggen och göra Purmo osäkert. ;)
Som jag tidigare nämnt är det provvecka nu. Går väl lite sisådär, men så är det, inte mer med det. Efter dagens prov blev det ett pass på gymmet med Karolina, det satt riktigt fint. Har inte gymmat på ett tag, så det behövdes verkligen. Jag har än en gång konstaterat att mina armars muskelstyrka är extremt dålig, det är nu dags att jag tar tag i det och börjar träna upp den. 
Förutom att vara i skolan och gymma med Karolina, har jag också hunnit jobba, samt ta ett kvällspass vid gymmet med Julina. ;) Riktigt fint det också. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback