"Jag tycker int om ti använd en ny, he e så sad"

Citatet ovan kommer från min fina vän Karolina. Hon målar för tillfället om sin lillebrors rum, och att behöva använda en ny "såndär rulle man målar med" va ingen höjdare, det är ju synd om stackarn och vattnet e ju kallt!
Som säkert förstått så var jag och hälsade på hos henne efter historiaprovet, som förövrigt inte var någon höjdare det heller, idag. Skolarbetet går verkligen inte bra nu, men sålänge jag är klar med alla konst- och filosofiuppgifter, kursutvärderingen, och inte blir underkänd i något prov, så kan jag andas ut på onsdakväll -ish.
Tog en paus från allmänheten ikväll och gav mig iväg på en springtur, gick kanske inte lika lätt som igår, men jag sprang, tills jag hade sprungit längre än jag gjorde igår, och skönt var det, lite bastu för avslappningen sen satt inte helt fel det heller. Nu ska jag lära mig finska, så de så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback