Ingen mår bra av att sitta still!

Äntligen är den två veckor-långa träningsfriaperioden över. Jag har, som tidigare nämnt, haft problem med höft och rygg, så på läkarens order var det två veckor träningsvila som gällde, dvs. jag skulle vara såpass stilla att jag inte ens fick cykla till skolan/gå till butiken. Det har verkligen inte varit de lättaste veckorna i mitt liv, om det finns något jag hatar så är det att sitta still, finns det något tråkigare?! Men nu är de över, eller ja, jag får börja promenera nu iaf. och även smågymma; träna lite armar, axlar och sådant, så länge jag unviker att ta i för mycket med benen och ryggen, ska undvika "stötar" änsålänge. Var självklart ute på en promenad idag, tillsammans med Zache, roligt så, känner redan den försvunna energin komma tillbaka, och det beror definitivt inte bara på solen som äntligen börjat värma, ingen mår bra av att sitta stil, så ut och njut av solskenet! ;)
Imorgon blir det att köra lite gym och kanske en promenad på håltimmen. Blir även ett läkarbesök på eftermiddagen, jag hoppas på att allt ska vara så bra så jag får börja springa igen.
Något annat som hänt den senaste tiden så är att mitt hår blivit blått, spännande det med. ;)
Bilder från gårdagens frisörbesök och dagens promenad! 

Anonym

Int finns he na blåbär te de ännu!Så tu får nog stig upp å vänt nästan två månader än!!!

2013-05-16 @ 06:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback