Det är skönt att springa

Det är helt sant, det är riktigt skönt att springa. Blev en kvällslenkki med hunden ikväll, fint väder och sådant gjorde det hela ännu bättre. Jag kan inte påstå att jag varit riktigt bra på att hålla bloggen uppdaterad den senaste tiden. Har ett flertal gånger sagt "det där ska jag lägga upp på bloggen", men det tycks inte hända.. Nåja, helgen har bestått av café med Martina och Olivia, tvd med Jennie o Lina, något varv till stranden, något varv till Jonis, och så Vasa efter nya skor och Larsmo på kalas. Lite picnic med Cessi blev det också. 
Delar med mig av några bilder från helgen. Imorgon ska jag lära mig finska, jordgubbar e gott, historia e knas och Miley Cyrus har ändrat väldans mycket på tre år. Fint.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback