Youth Exchange Dag 8

Sista dagen på exchangen bestod av bl.a. att lära oss om vad ett Youth Pass är, vinterbad och "so long party". Jag valde att inte vinterbada denna gång. Men som tur var så kom Jennie och Lina till Strandis och höll mig sällskap. På vårt So long pary fick vi bl.a. live musik av bandet Corroded Manifesto, väldigt duktiga musiker som kan gå långt! 
Det blev inte många timmar sömn den natten, jag med mina nästan tre timmar hörde till de som sov mest den natten. Men precis så ska det vara! :D
Alla våra gäster åkte en sju tiden då denna morgon (söndag) och för oss finländare innebär det städning. Det tog dock inte alltför lång tid och en nio tiden var jag hemma.
I övrigt så hade jag tänkt spendera dagen med att ta det lugnt, se några filmer och sådant. Ja, lugnt tog jag väl det, så pass lugnt så jag lyckades sova från klockan ett till nio ikväll.. Nåja, nog ska jag väl lyckas sova i natt också. ;)
Imorgon blir det att börja skolan igen, lite blandade känslor gällande det, men en journalistikkurs (som vi gör tillsammans med Brändö Gymnasium) börjar nu, ska bli intressant och lärorikt. :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback