Planeringsmöten osv

Idag började jag min dag kl. 15-ish med ett planeringsmöte.. Det faktum att jag började min dag först då skrämmer mig lite.. Anyhow så planerade jag och min vän Anna-Kajsa en modeshow som kommer äga rum i augusti, men mera om det senare. ;)
Kan inte påstå att min dag varit så speciellt händelserik, efter mötet åkte jag tillbaka till kära Nykarleby för att städa vid SCN med Zacharias, där efter ut på springtur. Kände mej aningens urform idag, hade mest ont överallt, men med lite viljestyrka går allt, jag kom mej igenom den rutt jag hade planerat.
Min väckarklocka ringer första gången 06.30 inkommande morgon... Har planerat en god-morgon-springtur innan Sh'bam, men har på känn att jag kommer sova till andra ringningen... ;)
Imorgon ska jag också dansa lite, det ska bli spännande, det var ett tag sen jag dansade.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback