Jakobsdagar

Denna vecka är det i Jeppis det händer. Med det årliga evenemanget, Jakobsdagar, så är det väl mer eller mindre obligatoriskt att vara där dagligen. ;) Detta år är det dock värre om jag kommer kunna ta del av så mycket program, p.g.a. alla dessa dansträningar/föreställningar, men något ska väl hinnas med. ;) Inxis dansgrupper uppträder på torsdag: 19.00, fredag: 19.00 och 21.00 samt lördag: 19.30, helt klart sevärt så alla dit och kolla! 
Ikväll hann jag stanna i stan en stund efter träningen. Träffade bl.a. Martina, vilket var ett tag sen. :D Var också på kaffe till café Fredrika med Jennie, Lina och Kecka. Trevligt. :)
 
T-shirt & jacka-ZARA byxor-Dr. Denim (Code) solglasögon-Jack&Jones (Code)
 
Imorgon är det premiär med dansteatern, jag vet inte om jag är nervös eller ej...
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback