z dance & zumba!

Idag fick jag hoppa in för min kompis Martina och dra hennes dans för barn i åldern 6-8 år (z dance) på Studio Z. Det var aningens spännande och en intressant pröving, drar ju som sagt Zumbatomic sen tidigare, så det var inte på det viset nytt för mig. Men det var ett tag sen sist, och även första gången jag hade nån form av dans för barn där jag inte på någotvis kände åtminstone några av barnen sen tidigare. Men roligt var det! :D 
Efter z dance blev det att åka tillbaka hem, snabbt byta om och iväg till SCN (gymmet här i stan) och dra ett pass zumba. Och oj så roligt jag hade, det var ett tag sen sist jag haft en sån här härlig känsla då jag "zumbat" För min del så blev det lite väl mycket Zumba under hösten 2011 samt våren 2012, så den samma gnistan har inte riktigt funnnits nu på senare tid, men jag älskar att instruera så det är nog mest det som fått mej att orka, även om just zumban kanske inte är favoriten för tillfället. ;)
Imorgon finns det endast löpning på mitt träningsschema, tillsammans med Karolina, det låter helt skönt det också! :)
Bjuder på lite sk. "fitspo" bilder här på slutet. ;)
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback