Trött..

Börjar känna mig riktigt trött, dock på ett bra sätt! :D Power Hour var super, precis som föväntat, det var en aning tungt att hålla upp armarna på Bodybalancen sen. ;) Men precis så ska det vara! Visst kändes det någa gånger som att man lite ville ge upp, speciellt de gånger då man trodde att ett set var klart, men det visade sig att vi hade en omgång kvar. Men med en duktig instruktör som peppade så orkade man ända till slut! :D
Bodybalance sen, lika skönt varje gång. Den känslan man får efteråt skulle jag gärna vilja behålla hela kvällen igenom. Den rekommenderas verkligen, speciellt om man mest tränar med högt tempo hela tiden, kroppen behöver få ta det lite lugnt också. ;) 
När jag väl var hemma så blev det att sätta sig i soffan med tekoppen i ena handen och boken i den andra, trodde helt ärligt att jag inte skulle orka läsa det jag hade kvar, men ibland överraskar jag mig själv. ;) 
Nu blir det sängen och någon serie innan det blir dags att sova, skola 8.30 och dans som första lektion! ;)
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback