"One move can set a whole generation free"

Idag, eller kanske mera igår, tog jag beslutet om att i denna period läsa engelska kurs 2 på egen hand. Detta gjorde jag för att min tid inte räcker till för att dansa längre. Jag har tre koreogafier som alla borde åtminstone påbörjas, men ingen tid, än mindre har jag tid för att göra nytt zumbaprogram.Jag är övertygad om att detta var ett smart val, ifall jag någongång vill komma någonvart med min dans. Så vem vet, med mina nya "fria timmar" kanske det dyker upp en video på någon av mina koreografier här på bloggen, kanske! ;) 
 
 
Skriver också om mitt biologi prov imorgon. Kan lugnt säga att jag är en aning nervös inför det. Skulle icke gärna behöva gå om kursen, får ju dock lite skylla mig själv för att aldrig börja plugga i tid.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback