Nöjd och glad.

Nöjd och glad efter kvällens Zumbapass. Min BennäsZumba blev flyttad till Edsevö skola ikväll, pga. att salen vi annars brukar vara i var upptagen. Var ju lite av ett äventyr att ta sig dit, men fram kom vi! :D Även denna gång hade jag nöjda deltagare efteråt, lika så på SCN!
Kände dock av höften mer än vanligt ikväll.. Ska till "fyssen" imorgon dock, så vi får hoppas vi börjar hitta någon fin förklaring till alla mina problem. :) 
Borde nu ta itu med mina läxor. Kanske det vorde dags att börja göra en tidsplanering för varje dag, för som det är nu så "hinner" jag aldrig med mitt skolarbete längre... :/ Nåja, kör på att göra mina matte inlämningsuppgifter ikväll, det övriga för vänta. :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback