Intensiv dag!

Huhhu, blev en dag med lite mer träning än jag planerat idag :D Först blev det ett spontant gympass med Andre efter lunchen, sen tillbaka till skolan för mattelektion och sen var det dans på schemat. Även denna gång hade vi Inxi som ledare, hon hade en superrolig Locking-koreografi åt oss! :) Efter det var det att snabbt cykla hem, fixa mat, äta och sen iväg till Bennäs och Zumbapass 1, nöjda, svettiga och glada deltagare hade jag efteråt. Sen ännu snabbt tillbaka til Nykarleby och Zumbapass 2 vid SCN. Även där hade jag mycket glada o svettiga deltagare efteråt, så något rätt borde jag ha gjort! :) 
Imorgon blir det antagligen gym igen, och streetdans på kvällen! :D
Nu, sängen och senaste Topp hälsa! :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback