"I dance away from all my fear"

Fick dansa med Inxi idag på danslektionen i skolan. Roligt och lärorikt som alltid! :D Efter skolan åkte jag och kära mor till Jakobstad och köpte min "lippis", samt shäkade på Subway (köpte även en sallad att äta på jobbet i morgon därifrån. ;) ). Sen snabbt hem, byta kläder och iväg till Stjärnhallen och koreografera lite innan kvällens danslektion. Blev lite streetjazz och voguing, det var lite intressant. Blev själv en aning missnöjd med koreografin, men mina dansare gav den betyget ok, lite hopp som ska ändras annars bra. :D Resten av kvällen tänker jag bara ta det lugnt, funderade ett tag på att stretcha, men tror det jag stretchade efter dansen får räcka.
Imorgon är det gymmet som gäller från morgon. Börjar egentligen först 9:55, men någon sovmorgon finns ej på mitt schema. Sista lektionen i skolan är gymnastik = muskel- och beeptest... Har på känn att det kommer bli min död.. ;) Efter det blir det att snabbt ta sig till SCN och vara i jobb 17-21, spänannde! :)
 
 
Favoritcitat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback