Den harmoniska känslan...

... Efter en springtur,lite bålstyrketräning, stretch och bastu! Så lugn och avslappnad som jag känner mig nu har jag inte gjort på länge! Vem behöver yoga då det finns bastu?! ;) Hehe, nä men skönt var det iallafall, kände att mina muskler verkligen behövde det. Springturen då, tyckte att jag höll ett relativt högt tempo (även om den skulle vara lugn ;) ), men skön var den, det enda problem jag hade var att min iPhone dog efter 15 minuter, så då blev det ingen mera musik, men det gick ändå! :) Väl hemma så tränade jag också bålen en stund, detta tillsammans blev ca. 45 minuter, helt lagom, kunde dock ha sprungit lite längre så jag skulle ha fått ihop till 60 minuter, men det kan vi ta imorgon. ;) Nu blir det lite chill med tvd.
Hade tänkt uppdatera via iPhonen innan jag stack ut, men det funkade inte riktigt så lägger upp bilden nu istället.
 
 
Bilden blev då tagen strax innan jag skulle ge mig ut. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback