Den där hopplösa dagen

Dagen blev lite annorlunda än planerat. Hoppade in på gymmet idag, efter skola, i.o.m att hon som skulle vara fick förhinder. Hann dock inte vara där längre än lite mer än 2 timmar, hade dansträning med mina duktiga dansare också. :) Hann också gå på café med Julina, det var ett tag sen! :D 
Det här har mest varit en dag då inget riktigt känts bra, kroppen har varit sjuk, jag lite allmänt trött och sånt. Sådana dagar tycker jag inte om, fast vem gör egentligen det? Speciellt tycker jag inte om den känslan av att, "varför håller jag på med det här" och "är det någon mening med detta". Men då får man försöka hitta det positiva med dagen och leva på det. För mig betyder måndag en ny vecka med nya roliga träningsmöjligheter, och något som är viktigt att komma ihåg är: även om man inte är där ännu, så har man kommit längre än igår! ;)
Nu blir det lite tv tittande, och sen tidigt i säng. I min värld finns inget som heter sovmorgon i morgon, gym kl 07:45, sålänge inte kroppen strejkar..
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback