Attitude

Första skoldagen... Tror vi lämnar den odiskuterad! ;)
Idag fick jag äntligen börja dra min dansgrupp Attitude igen. Hade nog saknat mina duktiga dansare! :D Attitude så är öppen för både pojkar och flickor (förtillfället är det dock endast flickor i gruppen) som är 13 år och uppåt, med andra ord i min egen ålder. Det är lite intressant att undervisa ungdomar i egen ålder, det är ju förstås mycket roligt, men ibland svårt att komma ihåg att under danstimmarna så är man deras ledare och inte bara kompis. :) Vi dansar mest streetjazz-show, det är det som inspirerar mig mest, men även lite vanlig jazz/modern kan komma in. Har varit deras ledare ett halft år nu och har inga planer på att sluta! :D
Resten av kvällen spenderas på soffan med hunden, himym och en smoothie gjord på banan, kiwi och hallon! :D
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback