--> Lenkki med trevligt sällskap

Som rubriken säger så blir det snart att dra iväg på en spingtur med Karolina. Ska bli skönt att "få" slippa ur sängen och göra något vettigt av dagen. Borde göra ett nytt zumbaprogram också, men utan inspiration är det en aning svårt. :/ Nåja, med lite tur så hjälper den friska luften lite, annars blir det att försöka vara kreativ ändå. 
Nåja, borde väl börja byta om nu så Karolina inte, än en gång, behöver stå i kylan och vänta på mig, hehe. ;) Det är nackdelen med att vara min träningskompis, jag har en ovana att bli sen. Men förövrigt så rekomenderar jag att ni skaffar er en träningskompis, allt blit helt enkelt roligare då. Speciellt de gånger det känns tungt och du bara vill sluta springa, då finns det någon där som peppar dig så du orkar, om då inte din träningskompis också hart en "dålig dag", då är det lätthänt att er springtur blir till en "powerwalk". ;)
Nej men nu, på med löpskorna och ut i snön!
We will make it count!
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback