We run the night!

En aning trött efter kvällens zumba! ;) Skönt var det att få vara tillbaka, även om jag inte är 100% frisk. Bestämda dock att jag skulle prova dra, hade ju ändå fixat nytt program! ;) Det gick helt bra, återstår bara att se hur det är imorgon, mår jag lika bra då, så ser jag mej nu som frisk, -ish. ;) 
Blev ju ingen blogging igår. Min dag bestod av tre saker skola, jobb och läsa på psykologi prov. Dock hann jag inte läsa så mycket, försökte läsa vid SCN, men det gick nog inte så bra. Men tror jag klarade provet helt okej iaf.
Åt för engångs skull ocks ett litet kvällsmål ikväll i form av banan ock kiwi, gott! :)
Den tid jag inte behöver vara i skolan på imorgon kommer spenderas på bokrecensionsskrivning, och dans på kvällen bara jag hinner. Skulle gärna gymma lite imorgon också, men tvivlar på att jag hinner.. :/
Gjorde ett snabbt collage med bilder från idag och igår! ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback