Helt okej måndag!

Har faktiskt haft en helt ok måndag idag. Började ju dagen med dans, ledarskap är temat förtillfället. Vi pratar ganska mycket kring det just nu, men snart skall vi jobba mera praktiskt, bl.a. lära ut en koreografi som inte ska vara något vi annars håller på med, för mig blir det något i stil med Contemporary/jazz, spännande! :D
Hade ju dans senare ikväll också, med mina duktiga dansare i Attitude! :) Vi jobbar förtillfället tillsammans på en ny koreografi, ska bli spännande att få se resultatet av mina planer till våren! :)
Hade också inplanerat en springtur med Karolina här på slutet av kvällen, men hon bestämde sig för att religionsuppsats var viktigare, så då blev det att springa iväg själv, och lika skönt var det. Körde även lite muskelträning på slutet då jag väl var hemma igen! ;)
Nu blir det att så småningom ladda batterierna igen inför morgondagen. Har ledigt de två första lektionerna för att åka till ett dagis och dansa lite med barnen, skoj! :D
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback