En sex veckors kurs på 6 timmar!

Måste säga att lite bra känns det nog. Jag och Zache insåg förra veckan att vi behövde ha gjort en del uppgifter före måndag (alltså imorgon) samt att enda lediga kvällen var just ikväll. Så då fanns det inte mycket annat att göra, än att sätta sig ner och tillsammans ta sig igenom dessa uppgifter. Kan ju lugnt säga att det var det jobbigaste jag gjort hittills under min gymnasietid, men där får jag ju också skylla mig själv lite! ;)
I och med att jag då gjorde mina uppgifter tillsammans med Zache, så passade ju han också på att skriva ett blogginlägg åt mig (det föregående ;) ) samt leka lite med min facebook, men det är väl smällar man helt enkelt får ta här i livet!
Har på känn att det är sovdags nu, essä renskrivning från morgon! Hoppas på en god bedömning. ;)
 
Så här trevligt hade vi det! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback