Bilderna som aldrig blev publicerade

Det är ingen hemlighet att jag gillar att stå både framför och bakom kameran. På senare tid dock mera framför. Vanligtvis blir jag fotad av min vän Sarah (http://westside.blogg.se/). Tänkte bjuda er på lite bilder som blev fotade i höstas (en del ser ni i min bloggdesign, som då också är gjord av Sarah) och som aldrig blev publicerade. 
Enjoy! :D
 

Cessi (din bästa pimu som int e i skolan na mejr)

Du e no riktit fotogenisk måst ja säg hödo pimun ;)

Svar: Nå tack no! :D Vi sku måst fa på kaffe nåndag!! :))
Zumbaboi

2013-02-18 @ 21:29:05
Cessi

Jaaa, kaffi å bulla :)

Svar: Hehe, höödu, hede bulla vejt ja it. ;) Men no kaffi! :D
Zumbaboi

2013-02-19 @ 16:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback