-.-'

Hann inte vara längre än de två första lektionerna i skolan innan jag fick åka hem igen... Blev ju då tvungen att ställa in PUMP som det var meningen att jag skulle dra ikväll. Usch, om det är något jag hatar så är det att behöva ställa in planerade pass. Även fast jag fick frågan först igår om jag kunde hoppa in, så hade jag hunnit bli så inställd på det samt lite exalterade över att få dra något nytt, att det nu känns riktigt dåligt att behöva ställa in. :/ Men, måste bara intala mig att hålla fokus på att bli frisk snabbt, så jag får träna igen!
I och med att jag är sjuk så tänkte jag att jag tar en liten paus i min "diet" (inte direkt det rätta ordet) idag, så B&J, nutella och även TVD gör mig sällskap idag, sånt är helt okej då man är sjuk! ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback