Våren äro kommen!

Kunde konstatera på min löprunda att våren helt klart är kommen, att ta en genväg visade sig vara ett mycket dåligt val. ;) Fick riktigt leriga skor, försökte få bort det mesta genom att springa i vattenpölar. ;) Tyckte jag fick bort det mesta, men det satt nog kvar en del då jag kom hem. Men skönt var det att få springa igen! Älskar att springa kvällstid denna tid på året, speciellt dagar som denna då det inte ens var kallt. 
I övrigt så har jag tagit det lugnt idag, skrev engelska prov rätt så snabbt, åkte sen iväg med Meeni för att beställa tröjor till Attitude, sen dumpade vi oss hos Rebecca, där valde jag och Meeni ut vilka masker som ska beställas till uppträdandet, nyttig lunch blev det också, ehe.. ;) I skolan sen blev det picknick på franska lektionen, den blev faktiskt riktigt lyckad oh det var kul att få använda den lilla franska man nu börjar lära sig. ;)
 
Har också hunnit vara och till Kultur och fritid för att dela med mig av en idé jag har inför kulturveckan som äger rum i augusti, lyckligtvis var de med på den, så nu återstår bara den svårare delen av planen för att den ska kunna verkställas. ;) Mer säger jag inte nu. :P
Helt ok dag har det ändå varit, bara jag skulle slippa mina höft- och ryggproblem... -.-'
Lite bilder från dagen:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback