Pump It Up!

Det blev jobb för min del ikväll. Jag fick pröva på något jag aldrig tidgare gjort, nämligen instruera Pump! Givetvis har jag deltagit i någon form av Pump ett x-antal gånger tidigare, och kunnat konstatera att jag gillar det bättre än gammal hederlig gymträning, men det var något helt annat att instruera, och precis som gissat så trivdes jag där framme, det var ju givetvis en viss skillnad mot att instruera zumba eller dans, men mycket lärorikt och jag gör det gärna flera gånger. ;) 
Fröken Karolina kom även ner till gymet och gjorde mig sällskap en stund under kvällen, och deltog även i Pumpen, skoj, gjorde även mig lugnare då det var någon man kände "lite bättre" med på passet. :)
Nu väntar underbara filosofi uppgifter....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback