why don’t you dance to the music?

Blev SH'BAM på förmiddagen idag, super skoj, as always! :) Hade ju dansträning igår också, gick nog helt bra resultatet blev sjuk höft, och brännsår vid foten, haha härligt! Höften skadade jag lite då vi gjorde ett hopp sista gången vi drog igenom dansen... Vet inte riktigt hur jag lyckades med tanke på att jag gjort detdär hoppet 1000 gånger tidigare... Nåja, det gick hur bra som helst på Sh'Bam:en idag, så kanske det inte var så farligt! :)
Om ca. 2 timmar borde jag vara påväg till jeppis för att möta upp min kusin, Jennie! Vi ska absolut inte till mäccen... eheheh.. HAHA börjar bli tjockis-varning snart! ;DD Åker sen till hennes och så chillar vi lite, hon sa nått om simning samt en gummibåt, så dethär kan bli spännande, uppdaterar säkert mera via iPhonen sen (bara det funkar. -.-).

Hittade bilden på google! :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback