Dagens träning!

Blev ett pass på gymmet imorse/förmiddagen, alltför längesen sist, det behövdes! ;) Försökte uppdatera därifrån men det funkade inte... -.- Sen chillade jag här hemma en stund innan det blev dags för SH'BAMStudio Z. Lika kul som alltid! Fick även testa min pulsklocka som jag köpt av en bekant. ;) Enligt Les Mills beräkningar så bränner man ca. 506 kalorier på ett pass, jag brände 674 idag, så något bra måste jag ha gjort! :D Är så glad över pulsklockan, tycker nämnligen det är väldigt intressant att hålla koll på hur mycket man förbränner på olika pass/per gång osv. ;) 
Nu blir det att hämta Lina, åka till min mormor&morfars för att tömma påstlådan, sen iväg på kvällens äventyr! ;)
Slänger in en "google-bild" på pulsklockan! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback