Pianolektion, sånglektion, zumba, läxor...

Tjaa, rubriken beskriver mina måndagar ganska bra...
Börja med skola... ZzzzZzz.... Sen är det bums iväg på pianolektion, sen hem och vila nån timme föröska äta lite och sånt, för att sen packa ner allt behövligt i en väska, dra iväg på sånglektion och sen direkt på zumba!
Så ganska fullt upp, dessutom har vi ganska mycket läxor till tisdagar oxå, och vi vet ju alla hur mån jag är om att göra läxorna! ;))

Haha, men hade faktist tänkt göra något av dem nu i pauserna i Idol, har dock inte hunnit se på det ikväll ennu, för jag var tvungen att göra en samhälls lära läxa som vi egentligen hade tills idag, vi hade tre stycken Samhällslära läxor tills idag, och jag lyckades glömma ALLA tre... -.-'

Tror bestämt jag måste börja planera min tid lite bättre...
Skulle verkligen vilja börja med boxercice (cet ej hur det stavas) och hinna gå på gym nån dag i veckan...
Får se hur det blir med det.

Imr, ska jag BTW ta mopedkörkort... (äntligen!) fyllde lixxom för 2 ½ månad sen nu... -.-'
Men vi hörs imr, så får vi se om jag har klarat det! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback