Chill på stan, pizza och situps!

Chaolao! :D

Har bloggat dåligt idag.. :P Aanyway, har chillat på stan med Paulie, Linda och Lina, sen även några killar till typ C, och E. ;)
Sen shäkade jag, Linda och Paulie pizza, elr jag shäkade pizza, Linda kebab och Paulie en sallad, dränkt i sås då såklart, haha ;))

Jag och L drog senare till mig för att shäka choklad och sen gjorde vi situps, haha ;D
Och äpplen har vi oxå shäkat..? Haha, nu spelar hon gitarr och jag bloggar. :P

Vi fick dock för oss att vi ska fota antingen webcam bilder (fast somsagt tror jag inte att min wcam funkar..?) elr med min kamera! Haha, resultatet kommer senare ikväll, tydligen börjar idol ikväll oxå så de ska vi typ se på! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback