Måste plugga... elr? ;P

Cha cha bloggen! ;))

Har zumbat i Markby ikväll, super skojjigt! ;)) Hade bra flyt idag oxå och efteråt var alla deltagare Zuper nöjda och glada! ;)) *Happyface* ;))
Har ju även pianolektion och sånglektion på måndagar, pianolektion, tjaa frammåt går ja iaf, tror jag, hehe. ;) Känns inte som att jag lär mig så mycket just nu. :// Men sånglektionen var desto roligare, den gick helt jätte bra, "läraren" var super nöjd, hon sa att hon inte riktigt visste vad jag hade gjort tills idag, men det var en stor förbättring! YAY! :DD

Just nu borde jag plugga till geografi provet, har det imorgon... Men, palla.. :PP Haha, kan endå ingenting och lär då knappast lära mig så mycket, har dock hört att provet är jätte svårt så borde ha pluggat massor över helgen, men jag fattar inte, NÄR/HUR HINNER FOLK PLUGGA EGENTLIGEN?!?! Eller är det bara jag som rusar mellan den ena saken till den andra hela tiden..? ;)
Ska dessutom ha zumba med eleverna i årskurs 2 i gymnasiet imorgon, haha, DET kommer bli KALAS! :DD
Borde ju då förbereda det lite oxå, som t.ex vilka låtar jag ska ha och sånt, men har ju hela natten på mig. ;))
Måste nog läsa lite geografi nu, men vi hörs imr! ;))

Chaow!

BTW:http://www.kissies.se/ ny header, check it out! ;DD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback