Inte uppdaterat på en vecka?! :O

Haha, ojdå. ;)) Har dock verkligen inte hunnit, hade teater-premiär i fredags och vi har övat varje dag nu hela veckan. Varit hemma typ en halv timme efter skolan varje dag typ och sen kommit hem från Scala runt 10-11 tiden, och då varit sjukt trött. ;)

Kan ju bara säga att om ni har chansen att se "Snövit och Sju Bröder" ska ni verkligen göra det, den är super! Och det säger jag inte bara för att jag själv är med, haha. ;))

Förtillfället ligger jag och ser på film, She's The Man, haha, har sett den filmen närmare 40 ggr, helt oskämtat! :O
Och den är fortfarande rolig! :P

Funderar dock starkt på att dra ut på länk med hunden, skulle verkligen behövas efter all "ledighet", haha. :P Och höstvädret är vekligen underbart förtillfället oxå. ;)) Men får se hur det blir med det, jag har blivit väldans lat på sista tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback