Like, I don't know...

Hi Hon! ;DD
Hahaha irish people <3 :D
Aja, Shenahreh alla! :D Min dator e tillbaka, ;) Dock har jag varit lite upptagen idag och då inte bloggat tidigare idag. ;)) Har så klart varit på zumba @ Studio Z <3 ;)) Och trögat i skolan. -.- Borde öva min pianoläxa. -.- Palla lixxom! Borde oxå ladda upp nån fin bild på mejj själv hit *EGOOO* men det kommer när jag orkar lägga in bilder till datorn eftersom min webcamera inte funkar. -.- Mer har jag inte å säga idag, verkligen urdåligt av mig, men är så trött, ;)) Ska bli bättre på att blogga, ha lite tålamod bara. ;)) Förövrigt så är några bilder till min blogg design fotade så snart kanske det dyker upp en. ;)) Ska bara have the talk me R så vi får planera lite, det är hon som ska göra den. ;)) Men nu drar jag till sängs med ogjorda läxor, badass. ;))))
Förövrigt om ni inte hört J.Lo's nya låt så ska ni höra den, Jennifer Lopez, Pitbull - On The Floor Super bra! ;))

ps. endast 31 DAGAR KVAR tills jag blir zumba instructor. ;))

du är i behov av hjälp

Seriöst. Man vet inte om man ska skratta eller gråta när man läser din blogg. Du är inspirerad av Kissie och besatt av att gå ner i vikt. Herregud du tränar två timmar per dag (din kropp behöver energi). Ät mer protein och träna mera styrka så kommer du att få se bättre resultat.



Det finns mycket mer i denna värld än yta.

2011-04-06 @ 13:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback