Hej och Förlåt..

Jaa, nu har inte min blogg blivit uppdaterad på sisådär 100 år... och nu ska jag förklara kort och enkelt varför.
Det började med att i lördagst fick min dator virus IGEN! -.- Och då var det samtidigt som jag skulle iväg på Youth Exchange... Det har jag inte nämnt något om, men det kom ungdomar hit från Irland, Malta och Slovenien för att bo med oss från International Club en vecka. :) Det var as kalas och der ät en av dom bästa sakerna jag varit med om kan jag ju bara tillägga. ;) Men då kunde jag ju inte blogga under hela veckan eftersom jag inte kunde ta min dator med mejj. Men den borde jag få tillbaka imorgon! :) Så från och med då (eller när jag nu får den) ska jag förska börja blogga ordentligt igen! ;)

Håll ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback