Zumba & Ansiktsbehandling. ;)

Chaa chaa :D
Börjar med skolan idag. :D Faktist, det var inte så farligt, sista timmen var BÄST! Vi hade gymppa då, och jag fick vara med på shejjernas gymppa för dom hade zumba. ;DD Det var såå kul! Dom 3 första danserna drog jag. ;) Perfekt träning före jag ska ta min egen license. ;)

Nu till vad jag nyss gjorde, dvs. ansiktsbehandlingen! :D Var på djuprengöring, som gjorde AAAAAAANINGENS (ganska mkt, men helt ok :P) ont. :D Men det var super shöönt annars, och efter djuprengöringen när jag började slappna av så råkade jag somna. HAHA :D Men hon som äger salongen jag var till så är min kusins flickvän så det gjorde inget. ;) Och hon sa att dom flesta somnar en stund när man gör det. ;) Så ska nog göra om det om någon månad. ;) Men känner ganska mycket skillnad redan nu. ;)

Har även fört in min dator igen och hoppas på att få den tillbaka imorgon. ;) Tydligen är det bara windows som bråkar. -.-' Jag hatar verkligen windows JAG VILL HA EN MACBOOK!!!!! :D Skaffar en antagligen till gymnasiet. ;)
Men men, vi får se hur det blir med de, bara jag får min dator tillbaka så kan jag börja slänga hit bilder. ;)

Nu ska övergå till tv:n ;) Och hoppas på att vi inte har några läxor tills imorron eftersom jag inte fått köpt något "nytt att skriva i" till min kalender. ;DD

ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback