trötthet...

cha cha :D
Usch, jag är typ trött och pigg samtidigt...?? Fattar inte hur man kan vara det, men jag kan ju allt så. ;D
 Ser för tillfället på *trummvirvel* GOSSIP GIRL! hahaha sällan. ;P Men är inne på näst sista avsnittet på sista DVD:n. ;) men imr blir det då som sagt shopping. SÅÅ KUL! :D
 har verkligen inte något att ha på mig... Kanske inte ett vanligt problem hos en kille, men jag är lite speciell, och ca. 5 år före alla andra killar i utvecklingen, haha ;D kanske inte. ;P
men jag gillar att se bra ut (även om jag är fet) ;)
Hade ju tänkt visa bilder imr på vad jag köpt, men eftersom min dator inte funkar (-.-') men kameran åker självklart med, i min super heta SVEA väska. ;D (man har ju inte en system kamera för ingenting ;))
Jag vill verkligen ha ny telefon sådär btw... ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback