Tortillas med 2 idioter ;)

Sitter här med idiot 1 och idiot 2, med andra ord "J" och "R". ;D
Shäkat tortillas, lyssnat på min underbara (och älskad av alla) musik ;D och bärt int en säng...? weirdoot. :P
 För tillfället lyssnar vi på Girls Just Wanna Have fun. ;P Haha, aja imr blir det "storstads" shopping @Jakobstad ft. "J", "R", "L" och Little J. ;D skulle väldans gärna slänga hit en massa bilder på MEJJ ;D
 men min blöööhh dator har ju slutat funka -.-' hoppas på en Macbook snart, eftersom jag inte tycker det är någon vits att fixa min dator igen, eftersom den bara tar livet av sig 24/7... så jag försöker över tala pappsen att köpa en macbook åt mejj (bortskämd, nejj inte alls! ;DD) aja. Vi hörs senare hoppas jag. :D

cha-chaow



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback