Stjärnhallen dag ;)

Cha chaa. :D
Har inte hunnit blogga tidigare idag igen -.-' måste verkligen skärpa mig. ;)

Iaf, började dagen med att stiga upp HALV NIO! För att dra till stjärnhallen för att se på när min fjortisboi kompis "B" spelade innebandy! haha, rolig tanke, jag på innebandy, men det var faktist jätte kul och intressant... :P Måste nog vara världens bästa vän som går upp så tidigt bara för det. :D Men I know, im tha best! :P
Var där i... typ  timmar, sen hem en stund för att sen dra iväg på ett möte. ;)

Sen hem igen för att shäka nått, hade inte ätit på hela dan?! Och sen tillbaka till stjärnhallen på zumba. ;) Det var helt ok. Testade på mitt eget program lite efter åt. ;) ska dra zumba för mamma och några andra tanter på lördag. ;)) Ska faktist bli lite spännande. (dock är jag ju inte instruktör ennu, men vi struntar i det. ;))

Nu skulle jag verkligen måste göra nå läxor som vi tydligen har tills imorogn.. -.- men orka. :P
Mycket roligare att se på film, elr nått sånt. ;) BTW, min data funkar idag. -.- så då ska jag passa på att slänga in
en jätte snygg bild på mejj. ;))


ignore my face, ok?! :P Men visst är det snyggt?! Blond ska de va. ;)
Dock inte den frisyren, har en som är mera Kissie style
nuförtiden ;DD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback