IC och snart sång lektion. ;)

Chaa chaa. :D
Som ni märkte blev det inte mycke till bloggande för min del igår, men jag blev så upprörd när jag inte kunde läsa Kissies blogg. XD

Dagens händelser dåå.. Skolan var kalas chill, slutade halv 1. ;)) Satt hemma några timmar innan det blev dags för "IC" (International club) vi filmade lite inför vår youth exchange som är på sprotlovet, ni fattar helt bergis ingenting, men förklarar någon annan gång. ;) Men jag har rent tekniskt kastat gamla telefoner och "stövlar" och lirat fotboll i 70 cm djup snö! :D Ganska kul, med tanke på att jag inte hoppat runt i snän på några år! (är dock bara 14?)

Sen hemma å trögat, fortfarande ogjorda läxor... (A) Men orkar inte riktigt, ska iaf. iväg på Sånglektion så vi hörs efter det. ;)

Bjuder på en web-cam bild sålänge. ;)


Fjortis... ;)

jäffä

åhh a piic :D:D:D

2011-01-26 @ 17:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback