café besök och underbar musik.

Chaa chaaaa :D

Fikat med "R" idag. :D Smått roligt, vi skulle oxå ut o fota lite till bloggen, men eeeh någon (INTE ALLS JAG) var
liiiite sen, så vi hann inte innan det blev mörkt... :P Så istället gick vi till en data butik för att fråga om min dator
var klar, och gissa vad?! DEN ÄR FÄÄÄRDIG!!!! Så nu bloggar jag från den. ;) Sen gick vi till Salong Gerbera och bokade tid för min ansiktsbehandling ;D och till Garderoben (en liten klädaffär) och hade ett trevligt samtal med ägaren. ;) Gällande twilight, rödamattan premiärer, och självklart ZUMBA! :D Sen blev dit en sväng till mataffären och shoppa lite ingredienser för tortillas. :D Som JAG sen tillredde. :D
Nu disskuterar vi min blivande blogg design. ;) Som vi ska börja jobba på när som helst :D. Vi har lekt lite i photofiltre en stund, till inspiration av Lady GaGa's underbara musik (R håller dock inte med om det, men inspiration får man alltid) :) Nu just leker jag i PAINT <3 men "R" är lite högre teknologisk och använder photoshop...

Cha-chaow


Arnemariann

Thanks for the info!

2011-08-25 @ 15:45:14
URL: http://arnemariann.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback