Borde sova...

Chaa chaaa. :D
Hade tänkt blogga tidigare idag, men jag kom hem från skolan satte mejj ner vid datorn och boom så var klockan sju och det blev dags för zumba. ;) ÄNTLIGEN, ska bli skönt att ha minst 3 ggr/vecka + om jag dansar hemma. ;)

Vad som hände i skolan har jag inga kommentarer om, det är alldeles för tråkit där! :P Förutom att jag får alla att säga "Raati" och att spela Doodle Jump, YEAHH im tha best! :P
Var dock duktig och köpte nytt "att skriva i" till min kalender, inte helt nöjd med det men endå ok. :P Har även äntligen lyckats få slut på batteriet i min iPod och fått den fulladdad. ;) Så nu behöver jag inte använda min gamla antika, uråldriga mp3. ;))

Zumban då, var helt godkännd, skulle kanske ha velat ha lite mera latinska låtar, men den var helt ok endå. ;) Fick prova min version på shakiras låt Loca, det gick mycket bra om man tönker på att jag rent tekniskt aldrig dansat den utan bara tänkt ut koreografin i huvet. ;) Längtar VERKLIGEN tills jag får bli instruktör, säger det hela tiden men det är sant. ;)

Jag borde verkligen gå och sova nu, men förrästen, min dator kom hem idag, dock ska den om installeras så allt jag vill ha sparat så måste jag flytta över till typ en extern hårddisk, hur jag ska göra det har jag ingen aning om. ;DD
Imorgon i skolan dåå.. Vi "firar" Topelius dagen eller vad det nu än heter. ;) Eftersom jag är klassrepresentant *mycket stolt ;)* så ska jag bära nån sorts fackla, AHAHAHA xD Vem är så dum så dom ger mig ELD att GÅ MED?!?! Kommer helt bergis falla och lyckas tända eld på nått. haha xD Men men, vi kan alltid hoppas på att det går bra. ;)
Nu måste jag verkligen sova...

Buona Notte



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback