Äckel skola och sjukt bra zumba!

Cha chaa. ;D
Har inte hunnit blogga idag... ;P Aja, skolan var... inte så hemsk, förstår dock fortfarande inte varför ALLA (okej inte alla, men nästan) är så emot, t.ex. hattar som man har på sig hela tiden?! Jag menar, vi lever på 2011 inte 1940!! Kanske dags att acceptera att hattar (och SVEA mössor ;)) ) är snyggt att ha på sig och att "unga" i dagens samhälle lägger ihop allt dom har på sig i en viss stil, och då borde väl mössor/hattar vara tillåtet?!
Aja, lämnar det där nu, innan jag blir upprörd ;PPP. har varit på zumba ikväll! :D Vid Studio Z, WOOHOO vilken fart, energi och PARTY! :D Älskar verkligen det där stället! :D Funerar på att åka på prao dit när jag går i nian... ;)
För tillfället ser jag på konferensresan... Tror jag åter kommer senare nångång om VAD jag tycker om det programmet... Dock måste jag ju säga, jag diggar faktist "blondinbella" lite. ;) Men "Kissie" är fortfarand bäst. ;D
Vi hörs imorgonen igen. ;)

ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback