WOW!

Cha chaa. :D

Har inte hunnit blogga tidigare idag. ;)
Men började íaf. dagen med Idol-konsert, :DDDD Asså WOW! DOM VAR SUUUUUPER BÄÄÄST! :DD MINNAH <3 Men alla var SUPER bra. :D Men det var inte så trevligt att köa i 45 minuter i -20 graders kyla och med en baseball jacka med en t-shirt under på sig. ;DD Men det var värt det. :D Trots att jag ite köade så länge var jag o. syrran nästan längst fram! :DD Verkligen kalas kul, frös som attan men det struntade man i! :D Fotade lite med min världelösa digitalcamera eftersom jag trodde att man inte fick ha systemkameror med sig. -.- Smart jag är. :P Men aah, lägger inte upp nån bild hit på dom, men BÄST var det iaf. :D

Sen efteråt var det meningen att jag skulle på zumba, stressade verkligen för att hinna och sen när man väl är där får man veta att det inte blir nån zumba idag. -.- SÅ irriterande...

Men nu ska jag kanske plugga på finska provet som jag har på fredag. ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback