Sång & Zumba! :)

Chaa chaa :D

Bloggade inte igr. -.- Hade dock inget att blogga om, så whatevvah :D blir bara ett kort inlägg idag, är sjukt trött. :P

Har biologi prov imr då, har faktist läst typ 2 varv genom boken! Dock lyssnade jag på musik samtidigt, så det kan hända att jag mest satt och bläddrade o sjöng med. ;DD Men ska kanske läsa ett varv till ikväll om jag orkar. ;) Har förövrigt varit på sång lektion idag. ;)) Gick sådär, varken jätte bra elr jätte dåligt. ;) Sjunger ju Bad Romance för tillfället. ;)
När jag väl var hemma igen så kännde jag stort behov av någon form av motion, så då blev det typ 30-40 minuter zumba och 60 situps, ska göra 20 (minst) innan jag drar till sängs. ;)

Skidning på gymppan imr.. YaY. -.- Men det brukar vara rätt chill såå, bara iPoden hänger med. ;) och en anna grejj, IMORGON BORDE JAG FÅ TILLBAX MIN DATOR!!!! :DDDDD Och då är det meningen att den ska funka som den ska. ;)) Så då lovar jag på världelösa webcam bilder varje dag (om jag hinner ;)) )

Men nu ska jag dra till sängs. ;) Hörs imr!


Bjuder på den gamla så länge. ;)
Men VARFÖR håller jag handen där? Weirdoo....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback