Huvudvärk... -.-

Asså GAAAAAH. Jag har sån huvudvärk.. -.- Känner mig dessutom stressad över finska provet som vi har imr, kan apselut INGENTING, dessutom ett större historia förhör/mindre prov om II världskriget på onsda OCH franska prov på Freda! -.- ÄR dessutom super trött och har världens sämsta samvete för att jag inte höll min low-calorie day idag. -.- MEn om man bortser från det.

Vi hade KRAM DAG i skolan idag, det är ju endå Valentines day... :P Det går utpå att man ska krama så månfa som möjligt under dagen och den som kramat flest personer vinner ngt, vi var 10 stycken som fick nått pris, jag kom sexa. :D Och hade kramat 165 st.! :D sen har jag trögat, "R" har varit här hela dagen typ, har dessutom försökt att plugga, men det gick inte så bra med mitt huve, så provet kmr gå åt pipsvängen imr. ;DD

Men palla, tror jag ska dra till sängs nu. ;)

Hörs imr! :D


?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback