GAAAH!

ASSÅ KAN MAN VARA SÄMRE PÅ ATT BLOGGA EN MIG?! -.-'

Men denna vecka kmr ni tyvärr få räkna med dålig uppdatering, har helt enkelt inte tid. -.-'

Men iaf. Var på sånglektion idag, det gick bättre en förväntat, trodde det skulle gå helt åt pipsvängen, men det gick bättre en jag trodde... :) Förövrigt så har "R" varit här hela dagen, sen skolan. ;)) Och bara tagit det chill, (dock shäkade vi kladdkaksmffins ngt som jag INTE borde göra... -.-)
Men imr får jag dra iväg på zumba iaf, det är typ TVÅ VECKOR sen senast @ Studio Z! :O Men det ska verkligen bli kalas skojj, förövrigt så har jag fått veta hur mkt "lön" jag kmr få per zumba lektion jag håller för "Arbis" ;) Det är en hemlis hur mkt, men säger bara WOOOHOOOO!!! :DDD
Men nu, ska jag vara super duktig och söka mig till sängs, och ska försöka vara bättre på att uppdatera. ;))


Haha ;D vara bara tvungen att slänga hit en dålig "spegelbild" på mejj, dock med "ofixat" hår där ennu. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback