Nyss hemkommen..

Aah, kom nyss hem från zumban, har duschat och sånt innan jag satte mig hit. ;))
Och gissa vad! Jag får chilla HELA KVÄLLEN NU! :DD Zero homework och sånt tjafs! :D
Ska verkligen chilla till max = mjukisbyxor, film och onyttigt shääk! :D
Haha, nej borde verkligen börja skärpa mig nu, har lixom shäkat onyttigt 24/7 jääätte länge nu! Så typ från och med imr, elr efter helgen SIZE 0 HERE I COME! Elr ngt liknande, haha ;))

Skulle gärna bjuda på mera bilder här i min blogg, men eeh hittar inte min kamera för tillfället
och min webcam har desutom gått sönder, typ.. -.-'

Men bilderna från min fotografering borde komma upp snart, så håll ut! ;)

Nu blir det MYS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback