Jasså.

En cykel tur i det blivande höstmörkret kan vara rätt underbart...

När man börjar förvänta sig mer och mer av sina vänner är det inte så bra, man får bara bevisat att man inte kan lita på nån! Jag gjorde misstaget att lita på en såndär människa och det är något man får ångra, förr eller senare. Även om man så gärna vill tror att den (i detta fall) inte är "som alla andra" så är det bara att inse att alla är precis likadanna, truth really hurts sometimes...
De problem som jag trott har dragit väg med sommaren börjar komma tillbaka...
Life's wonderful.. -.-

Och BTW, så är jag nu mera Zumba Toning Instructor



Det betyder att jag har licens att shakea med sånna här


Så har jag även blivit ZumbaTomic Instructor

Det betyder att jag får dansa med sånna här




Just sayin'...







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback