Blogg-Comeback nr. 100!

Gissa vem som tänker göra en blogg comeback?!?!
Jaa, det är jag.. Dum fråga egentligen.

Har nu bestämt mig för att börja blogga igen, underledning av min blogg coach Sarah! :DD (http://eksarah.blogg.se/)
Hon ska även fixa en blogg design åt mig, så skall möta upp med henne på.. onsdag, kanske? Haha, så vi får bolla lite idér samt gå igenom bilder från min senaste fotografering, hon är oxå en suuper duktig hobby-fotograf! :D
Ni ska få ett smak prov från vår fotografering snaart, kanske t.o.m ikv..? ;)

Så nu kanske jag ÄNTLIGEN lyckad börja blogga på riktigt! ;))

Ni får nöja er med korta inlägg än sålänge, mycket med skola, teater, zumba och kanske ett "dans-projekt" (shyych ;) )

Men mera om sånt senare!

Hörs, ciaolao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback